Raquetes de neu a l'estació de Tuxent - La Vansa


El meu company en Ricard em va portar a fer una volta amb raquetes de neu a l'estació d'esquí de fons de Tuxent-La Vansa, la veritat que va ser una sortida molt maca i els recorreguts tan de raquetes de neu com d'esquí de fons estaven molt ben marcats.


El camí que varem fer és el que va de l'estació a la barraca de Sangonelles.

Per prendre contacte amb les raquetes és un trajecte molt adecuat.

En Ricard un tio molt trempat

Aquest és el tonto que escriu aquesta pàgina i al fons hi ha el refugi de la Vansa

Per anar per la Mola a donar una volta l'equip no és molt important però quan ens posem a 2000 metres en el mes de febrer la cosa ja es posa seria, s'ha d'anar amb un calçat de bota completament impermeable i si pot ser transpirable millor, entre la bota i el genoll s'ha d'anar amb una prenda impermeable, ja que encara que es porten raquetes, hi han trams de camí, que si és neu verge ens podem enfonsar fins a mitja cama.

Arribant a la barraca de Sangonelles

El meu amic Ricard

Un cop arribats a la barraca varem descansar, gaudint d'un dia de sol però no pas de calor; Jo, la veritat sigui dita i ben entesa, vaig estar una mica incòmode, ja que les prendes que portava no eren transpirables i al fer esport a la muntanya la suor i el vent son una combinació desagradable ja que, quan pares i fa vent, et geles.



Un cop descansats ja vem girar cua i cap a l'estació de Tuxent falta gent.