Camí de la Senyora i de la Font Soleia


El dissabte passat el Puma i jo vam fer el Camí de la Senyora des de la part alta del carrer Vista Alegre, un cop passada la canal d'inici del camí vam girar el revol de 180º i ja encaràvem la recta, que jo calculava que sortiria el camí de la senyora a ma dreta, però em vaig precipitar i el primer camí que vaig veure aquell vaig agafar i resulta que aquest camí portava a sobre el Morral de la Codoleda, un cop en el lloc ja veiem que teníem que tirar cap a l'altra banda de la muntanya i no anàvem bé, passava per allí un home que estava buscant espàrrecs amb un bon feix a la ma i ens va dir que el seguíssim que ens portaria al camí de la senyora, vaja quina sorpresa vaig tenir quan diu que el camí de la Font Soleia era el camí de la senyora, hem vaig emprenyar una mica i li vaig dir al Puma que no el seguis que aquell home mirava més a les herbes que no pas als camins.
    
Llavors varem decidir anar pel camí de la Font Soleia i agafar el de la Senyora més avall.
    
Les baumes del camí de la Font Soleia
    
La Castellassa de Can Torres i el Bolet des d'el camí de la Font Soleia.
 
El tigre a la Font Soleia
    
Vam tirar pel camí de la Font Soleia fins arribar davant de la Castellassa del Dalmau, llavors vam agafar el camí que travessa el de la Senyora i arriba el de les Maringes i vam pujar a la Castellassa.
     
El Puma a dalt de la castellassa del Dalmau
    
Després de pujar a la castellassa del Dalmau que té el seu "intrinculis", vam tornar a pujar fins arribar al Camí de la Senyora i per aquest vam tornar.
     
Pel Camí de la Senyora la Castellassa de Can Torres es veu gairebé a la mateixa alçada.

 
Després al sortir pel camí principal varem veure la fita del trencall del camí de la senyora i us puc assegurar que és espectacular deuen haver més de tres centes pedres fen una fita de metre i mig d'alçada.