Els Pins Cargolats


Estranya zona del parc on hi ha una notable quantitat d'arbres especialment pins amb estranyes formes que ondulen sobre si mateixes.
 
   
Si va pel mateix camí que anem per anar al Turó del Malpas, un cop surts de l'Era dels Enrics no es torça cap a l'esquerra per anar al Turó sinó que es continua el camí recta direcció Nord i a uns 500 metres ja comences a veure algun pi.
   
   
Si vas mirant els arbres del voltant, vas veient que tots mes o menys tenen algun traç tort que et dona que pensar, fins i tot hi han arbres d'aquest tipus que malauradament ja estan morts i les seves restes seques donen testimoni de que hi havien encara més quantitat de pins cargolats dels que hi han ara.
    
    
Aquest dia hi vaig anar sol al camp i pensava que no em podria fer cap foto amb aquests simpàtics pins però sortosament vaig trobar un matrimoni que molt amablement em van fer varies fotos al costat dels cargolats.
  
    
De tornada estava inspirat pel esclat d'aromes i colors de la primavera i vaig fer un parell de fotos per donar-hi testimoni.
   


Les abelles, es veien i s'escoltaven.