A Mura pel Pla de Serrallonga


Avui fa molta calor i les cigales fan uns espetecs ensordidors; Des d'els aparcaments de l'Alzina del Salari vaig cap a Coll de Boix i un cop allí tiro direcció Mura, passo pel costat de l'Alzina bonica i ja surto de la pista per ficar-me a l'esquerra pel camí que va a Mura molt ben senyalitzat amb fitons de fusta, m'amago del sol sota les fresques alzines i em dirigeixo cap a Mura.
   
Poso tot un seguit de fotos que intentaré situar-les en el camí.
   
El Montcau des d'el pla de Serrallonga

El Pujol de la Mata des d'el Pla de Serrallonga


El Turó dels Ducs o Rocaprenys a la seva cara sud


El Turó dels Ducs o Rocaprenys a la seva cara nord

El Puigbò i el Turó del Malpàs de fons, des d'el Pla de l'Estepar

El Puigbò i el Turó de la Creueta o Puig Andreu des d'el mateix lloc


Fem un zoom des d'el mateix lloc al Turó del Malpàs


El Montcau al fons i el Pujol de la Mata més a prop des d'el Pla dels Codolosos

  
Vaig trobar una fitó de fusta que m'indicava la direcció del camí de Mura però jo vaig seguir per la carena fins arribar a un petit cim on vaig fer una foto al poble de Mura i abans d'arribar es veu el Cargol, una mica abans d'arribar al cim li faig una foto a aquesta carena corba.
     

  
El Puig Andreu des de d'alt de la carena

  
Si agafes la opció de fer el cim de la carena també et dona opció a arribar al Castellot, o el turó de les Onze Hores, que gràcies al Joan Escoda podem anomenar-ho correctament.

Aquí ja se m'havia tirat el temps a sobre i vaig girar cua i cap a casa a dinar que hi falta gent.
  

2 comentaris:

Joan Escoda Prats ha dit...

Magnífica excursió i felicitats per les fotografíes. Són meravellosses

Joan Bellsolà ha dit...

Gràcies Joan, La camara fotogràfica és de les senzilletes 3.2 mgp, però el paisatge fa que el fotògraf de diumenges es pugui lluir més.