El Puigbò, el Puig Andreu i el Puig de la Balma


Avui arribaré al Puig de la Balma des de l'estacionament de l'Alzina del Salari, he d'anar amb compte, fa molta calor i he de portar com a mínim un litre i mig d'aigua.
   
Començo com sempre pel camí que em porta a coll de Boix i un cop passada l'Alzina Bonica trenco cap a l'esquerra direcció Mura pel pla de Serrallonga, vaig tirant i un cop passat el Turó dels Ducs, veig ja els dos Pujols a mà esquerra i busco al camí que surt en aquesta direcció i l'agafo sense cap dificultat.


M'endinso per aquest camí que fa baixada i, de cop i volta, ja tinc el Puigbò davant meu.


Arribo fins el Puig i segueixo cap el Puig Andreu i em sento inspirat per retratar-lo per la seva cara est.


Un cop arribat al Puig Andreu agafo el camí que l'envolta per la banda esquerra, és un pel rocallós i t'has de fitxar en unes fites que hi han i llavors agafes direcció oest fins que connectes amb una pista que has de girar a banda dreta direcció al collet Roig, en aquesta cruïlla de pistes amples, girem a banda dreta direcció nord i la pista comença a baixar direcció el Puig de la Balma a uns 20 minuts ja és divisa el Torrent dels Codolosos i la Casa de la Vila al fons, el Puig de la Balma queda a mà esquerra i ja el retrataré des de l'altra banda.



La Dolors m'ha servit un cafè amb llet i me l'he anat a prendre al portxo que hi ha a dins la masia on hi han unes taules i cadires, aquí teniu la visió des d'on em prenia el cafè.


Un cop fet el cafè amb llet vaig anar una mica pel camí que ve de Mura i vaig fer varies fotos al Torrent i a la Masia amb la seva estranya ubicació construïda sota aquesta gran balma.
   
A aquesta masia si pot arribar amb cotxe per una pista que s'agafa un cop passat Mura direcció Rocafort a mà esquerra que passa per un pont de ferro que travessa la Riera dels Nespres també si pot anar venint de Rocafort abans d'arribar a Mura es gira a banda dreta.
   
    
M'acomiado de la Dolors i enfilo un altra cop el camí que va de costat amb el Torrent dels Codolosos, son les onze del matí i son les pitjors hores del dia el sol ja comença a calentar de valent.
   

1 comentari:

Àngel Pastor ha dit...

Avui 15 de juliol de 2012, jo i un company hem fet una part de la ruta, hem arribat al Puig de la Balma pel camí de l'esquerra, el que passa pel Puig Andreu i hem tornat pel mateix camí, gràcies per la teva informació ens ha servit de molt.
Cordialment,
Àngel Pastor
Castellar del Vallès