Ha nevat a La Mola


Sempre que neva a la Mola ens dona per pujar-hi, és molt bonic i s'han de fer fotos.
   
Avui pujo amb els meves filles, volen veure la neu, començarem des de Cavall Bernat (de Can Poble).
   

No em pensava que fos una pujada tan forta fins arrivar a enllaçar amb el Camí dels Monjos, anant amb les nenes hagues preferit pujar pel dipòsit, agafant el Camí del Monjos des de més avall, però aquí estem i cap amunt.

Quan ja em enllaçat amb el camí dels Mojos (cruilla dels quatre camins de Can Poble), la cosa ja s'ha començat a animar amb multitud de gent, a mi no em desagrada veure aquestes gentades a la muntanya, si vas per aquest camí ja se sap i més si la Mola està enfarinada.
Hem anat pujant i quan ja hem passat la cruilla del camí de la Font Soleia, la gelada del matí, havia convertit la neu del camí amb gel i teniem que anar amb peus de plom, jo que soc un patidor, vigilava a les meves filles tota l'estona indicant el troç de camí sense gel.
   

Però quan hem arrivat a l'última pujada que està empedrada, la cosa s'ha posat una mica compromessa, ja que no hi havia cap troç sense gel i hi havia una bona pendent, la Marta ha caigut varies vegades però ha tingut bons reflexes i les caigudes només han estat còmiques.